.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مذاکره با روس ها در مورد نفت دریای خزر
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : استخراج اقتصادی نفت دریای خزر نیازمند سرمایه گذاری بین المللی است

 شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : الکساندر نوواک وزیر انرژی فدراسیون روسیه فردا به تهران سفر می کند تا در زمینه هیدروکربن ها و  افزایش  سطح معاملات تجاری  دو جانبه کشور با مقامات کشورمان تبادل نظر کند.

 دکتر محمد محمد پور عمران اطهار داشت : این سفر دو روزه معطوف به مناسبات مسکو و تهران در زمینه هیدروکربن ها و افزایش  معاملات تجاری دو جانبه از سطح سالانه دو میلیارد به 10 میلیارد دلار در سال خواهد بود .

وی افزود : همزمان با سفر وزیر انرژی  فدراسیون روسیه ، مدیران عامل 8 شرکت بزرگ نفت و گاز روسیه شامل مدیران عامل و روسای شرکت های گاز پروم، زاروبژ گیالوگیا ، روس نفت ، گاز پروم نفت ، زاروبژ نفت ، استروی ترانس گاز ، باش نفت ، روس نفت و گاز استروی و روس گیائولوگیا به تهران می آیند .

محمد پور  عمران که در یازدهمین کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه عضو هیات ایرانی بود ، افزود : با تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ نفتی روسیه در مورد همکاری مشترک در خصوص  سرمایه گذاری در حوزه نفت دریای خزر دیدار و گفتگو خواهد نمود .

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران خاطر نشان می سازد : میدان نفتی امیر کبیر که به دست متخصصین مازندرانی ساخته شده است اکنون در عمق بیش از سه کیلو  متری دریای خزر به نفت ارزشمند رسیده است و برای استخراج اقتصادی از این  نفت نیاز به همکاری تکنولوژیکی و سرمایه گذاری  بین المللی است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رفیق 29 مهر 1394
برودنبال حل مشکلات درون سازمانی این کارها توحوزه مسئولیت شمانیست ونیوده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.